Kampanjat ja missiot

Yhteistyössä kokemuksella

Hyvin suunnitellut evankelioimiskampanjat sytyttävät ja vahvistavat seurakunnan evankelioimisnäkyä, kehittävät olemassa olevia ja uusia toimintatapoja sekä tavoittavat seurakuntaan kuulumattomia ja luovat edellytyksiä seurakunnan pitkän aikavälin kasvulle.

Helluntaikirkon missiopalvelut auttavat seurakuntia kampanjoiden ja missiotapahtumien suunnittelussa ja toteutuksessa. Missiopalveluilla on kokemusta ja tarvittavia yhteisverkostoja niin paikalliselle kuin alueelliselle kampanjalle.

Autamme mission suunnittelussa, kampanjatiimin kokoamisessa, koulutuksessa, missiobudjetin kokoamisessa, mainonnassa, valittujen kohderyhmien tavoittamisessa, verkostoitumisessa, vierailevien julistajien ja muusikkojen etsimisessä, erilaisten medioiden hyödyntämisessä sekä jälkihoidossa.

Mission voi kohdentaa tiettyyn kohderyhmään, kuten lapsiin, perheisiin, koululaisiin, kieliryhmään, avuntarvitsijoihin ja niin edelleen. Mission voi myös toteuttaa tiettyyn kaupunginosaan.

Aikamedian lehdet, postituspalvelu, kaupunkilehtiin tuotettavat liitejulkaisut sekä uudet digipalvelut tarjoavat useita mahdollisuuksia tuoda evankeliumi ja seurakunnan tapahtumat kattavasti ihmisten tietoisuuteen.

Yhteistyökumppaneitamme, joita voimme käyttää kampanjoiden ja missioiden rakentamisessa, ovat muun muassa Aikamedia, Avainmedia, Elämä ja Valo ry, Kristillinen alkoholisti- ja narkomaanityö ry (Kan), Jippiimissio ry ja XEE – Evankeliointi Elämäntapana ry.

Kampanjoiden ja missioiden yhteyshenkilöinä toimivat

Janne Lahti
janne.lahti@helluntaikirkko.fi