HYVÄÄ SANOMAA

Verkkopankkilahjoitus

MobilePay-lahjoitus

MISSIOPALVELUT

Tuemme helluntaiseurakuntia kotimaan evankelioinnissa, diakoniassa, lapsi- ja nuorisotyössä. Tuellamme seurakunnat tavoittavat ja vaikuttavat tuhansien ihmisten elämään kaikissa ikä- ja yhteiskuntaluokissa.

Viime vuosina toimintamahdollisuutemme ovat laajentuneet ja voimme tavoittaa seurakuntien kanssa entistä enemmän.

Tutustu monipuoliseen toimintaamme, ja valitse yksi tai useampi kohde, jota haluat tukea rukouksin ja lahjoituksillasi. Jos mahdollista, tue kohdetta säännöllisesti esimerkiksi kerran kuukaudessa. Tämä mahdollistaa myös meille pitkäjänteisemmän suunnittelun ja toiminnan.

Tue helluntaiseurakuntia kotimaan evankelioinnissa, diakoniassa, lapsi- ja nuorisotyössä.

yleislahjo­itus
missio­palveluille

Lahjoituksellasi tuetaan kaikkia missiopalvelujen toimintoja. Yhteisiä tarpeita ovat muun muassa viestintä (näyn, rukousaiheiden ja palautteiden jakaminen), vertaistuki, verkostoituminen, koulutukset ja materiaali.

Yleislahjoitukselle tulleita varoja käytetään myös yllättäviin toimintamuotojen äkillisiin tarpeisiin ja mahdollisuuksiin. Kohtaamme ajoittain mahdollisuuksia, joissa evankeliumi voidaan julistaa poikkeuksellisen vaikuttavalla tavalla – mikäli mahdollisuuteen reagoidaan nopeasti. Usein nopean mahdollisuuden hyödyntäminen edellyttää ylimääräisiä juuri tällaiseen käyttöön varattuja varoja.

Lahjoita puhelimella (yleislahjoitus)

10 €, 060018801 (10,26 €/puh+pvm)

20 €, 060016140 (10,26 €/puh+pvm)

50 €, 060016150 (10,26 €/puh+pvm)

Rahankeräyksen järjestäjä: Helluntaikirkko, www.helluntaikirkko.fi | Käytetyt varat käytetään helluntaiseurakuntien diakoniatyön, evankelioinnin,
julistustyön, lapsi- ja nuorisotyön sekä lähetystyön tukemiseen, kehittämiseen ja laajentamiseen. | Poliisihallituksen keräyslupa: RA/2024/83.

Tilaa uutiskirje