Dynaaminen seurakuntien istuttaminen -kurssi

Dynaaminen seurakuntien istuttaminen | Dynamic Church Planting – Church Planting essentials

DCPI:n kehittämä kurssi tarjoaa hyvän kokonaiskuvan siitä, mitä tarkoittaa uuden seurakunnan perustaminen. Se on osoitettu etenkin niille, jotka kantavat sydämellään näkyä olla mukana istuttamassa uutta seurakuntaa. Kurssi on erityisen hyödyllinen, jos siihen voi osallistua istutustiiminä. Myös seurakuntien vastuukantajille ja pastoreille kurssi avaa ymmärrystä sille, miten äitiseurakunta voi parhaiten istuttaa uuden kampuksen tai tytärseurakunnan.

Sisällön teemat:

Seurakunnan istutuksen neljä vaihetta
Kuinka rakentaa oikeanlainen seurakunta sitä ihmisryhmää varten, jonka pariin Jumala on minut lähettänyt?
Kuinka saada selkeä näky?
Kuinka tunnistaa ja välttää seurakunnanistutusprosessin vaarat?
Mitkä ovat seurakunnan istuttamisen ensimmäiset askeleet?
Seurakunnan istuttamisen 12 periaatetta

Koulutukseen kannattaa tulla tiimin kanssa. Koulutus tapahtuu lähiopetuksena ja etänä. Koulutukset lisätiedot ja ilmoittautuminen IK-opiston sivulta ikopisto.fi/dcpi.

Järjestäjät: Suomen Helluntaikirkko, IK-opisto, Fida International

Lue lisää seurakuntien istuttamisesta sivuiltamme helluntaikirkko.fi/startup.

days

hours