Vapaaehtoiset ovat seurakuntien työn sydän. Mutta miten löytää oikeat ihmiset oikeille palveluspaikoille? Entä miten saada heidät jatkamaan ja jaksamaan tehtävässään? Mitä tarvitaan vaikuttavaan ja voimaannuttavaan johtajuuteen? Miten saada uutta virtaa vapaaehtoistyöhön?

Innostu & innosta – vapaaehtoisten tukeminen ja johtaminen seurakunnissa -kirjassa Marjut Lindholm-Holopainen nostaa esiin tärkeitä teemoja, jotka tukevat vapaaehtoistyötä ja vapaaehtoistyön johtamista seurakunnissa. Hän käsittelee myös tiimien rakentamista. Kirjassa on myös tehtäviä, jotka ovat erinomaisia työvälineitä vapaaehtoistoiminnan kehittämiseksi.

Kirja kirjoitettu erityisesti Innostu ja innosta – Vapaaehtoisten tukeminen ja johtaminen seurakunnissa -koulutuspäivien tukimateriaaliksi. Helluntaikirkon kouluttajana toimiva Marjut Lindholm-Holopainen valmentaa vapaaehtoisten johtamisessa ja motivoinnissa seurakuntien johtajistoa ja avainhenkilöitä ympäri Suomen.

Lokakuun 4:ntenä helluntailiikkeen Syyspäivillä 2024 julkistettu kirja tukee osaltaan askeleita helluntaiseurakuntien Valloittava seurakunta -strategian polulla.

Julkaisija: Suomen Helluntaikirkko; ISBN: 978-952-252-884-1; kirjailija: Marjut Lindholm-Holopainen

Lue kirjan takakannen esittelyteksti.
Osta teos AikaShopista.
Tutustu Innostu ja innosta -koulutukseen.