Vaikuttavan ja voimaannuttavan johtajuuden merkitys | Diakoniaseminaari | Hyvällä sydämellä -hanke

Helluntaikirkko, Hyvällä sydämellä -hanke ja IK-opisto järjestävät yhteistyössä koulutuksen Vaikuttavan ja voimaannuttavan johtajuuden merkitys. Koulutus 8.–9.11.2024 on suunnattu Hyvällä sydämellä -hankevastaaville ja muille seurakunnan diakonian vapaaehtoistyön vetäjille.

Päivillä käsitellään työyhteisön hyvinvointiin, motivointiin ja tiimityöhön liittyviä asioita. Tutuksi tulevat muun muassa lahjaperusteisen palvelun huomioimisen tärkeys, toimenkuvan oleellisuus, jaksamiskysymykset, perehdytykseen liittyvät seikat ja turvallisen ja kannustavan esimiessuhteen oleellisuus. Päivien aikana on myös rukousta ja ryhmäpohdintoja alustuksien jälkeen. Kouluttajana on Helluntaikirkon Innostu ja innosta -koulutusten vetäjä Marjut Lindholm-Holopainen.

Hyvällä sydämellä -seminaarin ohjelma löytyy ja ilmoittautuminen tapahtuu IK-opiston nettisivulta:

Lue lisää seminaarista ja ilmoittaudu (klikkaa tästä)

Lisätietoja diakoniaseminaarin ohjelmasisällöstä ja Hyvällä sydämellä -hankkeesta antaa Tiina Martin, tiina.martin@helluntaikirkko.fi.

Hyvällä sydämellä -hanke on Helluntaikirkon ESR+-rahoitteinen diakoniatyön hanke. Se on suunnattu erityisesti työttömille vähävaraisille ja heidän perheilleen. Hankkeessa keskitytään avuntarvitsijoiden henkilökohtaiseen kohtaamiseen ja yhteyden luomiseen. Apua annetaan maksukortein, keskustelemalla ja ohjaamalla avuntarvitsijat oikeanlaisen avun piiriin.

————————–

Kiinnostaako vapaaehtoistoiminnan koulutus muutenkin? Haluaisitko seurakuntaasi lisäkoulutusta? Seurakunnilla on mahdollisuus omaan koulutuspakettiin:

Innostu ja innosta – Vapaaehtoisten hyvinvointi, tukeminen ja johtaminen -koulutus

Lue Innostu ja innosta -koulutuksesta ja siitä saaduista palautteista täältä.

days

hours