Helluntaiteologinen symposiumi (syksy 2024) | IK-opisto; Keuruu, Helsinki, Teams

Syksyn 2024 symposiumin teemana on Pyhä Henki.

Symposiumi on tarkoitettu kaikille teologiasta kiinnostuneille pastoreista riviseurakuntalaisiin. Se hyödyttää etenkin seurakuntien opetusvastuussa palvelevia. Seurakuntia rohkaistaan kustantamaan opetusvastuussa palvelevia jäseniään mukaan symposiumiin syventämään osaamistaan ja tuomaan oma äänensä keskusteluun. Esitelmät ja keskustelu pyritään pitämään sellaisina, ettei osallistuminen edellytä teologista koulutusta.

Tapahtuma rakentuu asiantuntijaesitelmien ja yhteisen keskustelun ympärille. Esitelmöijät ovat helluntailiikkeen yhteydessä toimivia teologeja ja teologian opiskelijoita sekä kutsuvieraita toisista kirkkokunnista. Noin puolen tunnin esitelmiä seuraa noin puolen tunnin keskustelu ryhmissä.

Symposiumi järjestetään livetapahtumana IK-opiston Keuruun ja Helsingin kampuksilla. Myös osallistuminen Teams-yhteyden välityksellä kotoa on mahdollista.

Lue lisätietoja ja ilmoittaudu IK-opiston sivuilla, klikkaa tästä!

IK-opiston järjestämien helluntaiteologisten symposiumien tavoite on sanoittaa ja syventää helluntailaista teologista ajattelua ja opetusta Suomessa. IK-opisto on Keuruulla ja Helsingissä toimiva kristillinen kansanopisto.

days

hours