Johtava pastori Lapuan Helluntaiseurakuntaan | Haku avoinna 30.11.2024 asti

Lapuan Helluntaiseurakunta on avannut johtavan pastorin rekrytoinnin.

Oletko SINÄ etsimämme henkilö?

Lapua on Etelä-Pohjalainen elinvoimainen perhekoon kaupunki, jonka vahvuutena on lapsista ja perheistä välittäminen. Juuri tätä samaa tahdomme olla seurakuntana tällä paikkakunnalla.

Tahdomme toimia Jumalan voiman välikappaleena, olla ajassamme elävä sekä luonnollinen osa paikkakuntamme jokapäiväistä elämää.
Etsimme seurakunnallemme JOHTAVAA PASTORIA, joka yhdessä pastoritiimin ja vanhimmiston kanssa on valmis rohkeasti viemään seurakuntaamme kohti uutta muutoksen aikaa.

Ota yhteyttä:
Odotamme vapaamuotoisen hakemuksesi saapumista 30.11.2024 mennessä osoitteeseen jani.kivisalo@kivisalo.fi tai Lapuan Helluntaiseurakunta / vanhimmisto, Asemakatu 16, 62100 Lapua.
Lisätietoja tehtävästä antaa vanhimmiston puheenjohtaja Jani Kivisalo, puh. 050 447 9441 tai jani.kivisalo@kivisalo.fi.

Lapuan Helluntaiseurakunta, Asemakatu 16, 62100 Lapua, lapuanhelluntaisrk.fi