Jumala on läsnä lomallakin

Jumalan Sanaa ei voi kahlita, eikä Vapahtajamme pidä kesälomaa. Tämä on innostava ja rohkaiseva tieto meille jokaiselle. Saamme kääntyä Jumalan puoleen kaikissa asioissamme, ja Hän on aina tavattavissa. Ja mikä hienointa – saamme lomalla ja levossa luottaa Jumalan hyvään läsnäoloon ja vaikutukseen elämässämme.

Helluntailiikkeen seurakunnat ja Helluntaikirkko pitävät kesäaikana lomaa ja vastuuhenkilöiden tavoittaminen on rajoitettua. Siitä ei pidä huolestua. On hyvin raamatullista levätä ja ladata henkilökohtaisia akkuja, ja näin me kaikki saamme latautua uuteen työkauteen.

Paikallisseurakuntien loma-ajan yhteystiedot löytynevät parhaiten seurakuntien omilta kotisivuilta. Helluntaikirkon toimisto palvelee normaalisti, pois lukien 15.7. ja 28.7.2024 välisen ajan, jolloin toimisto on suljettu.

Helluntaikirkon henkilöstön puolesta toivotan kaikille siunattua ja kaikin tavoin virkistävää kesän aikaa!

Janne Lahti

Missiopalvelujen johtaja