Nuorisotyöntekijöiden seminaari 22.–24.5.2024

Teemana YHDESSÄ!

• Miten kasvattaa seurakuntaa rakastavia nuoria?
  • Onko monisukupolvinen seurakunta mahdollinen?
  • Mitä tarvitsemme, että uusi sukupolvi onnistuu paremmin kuin me?
  • Mitä me voimme tehdä, jotta meidän nuoret kokevat omistajuutta seurakunnasta?
  • Mihin kasvatamme nuoriamme?

Muun muassa näitä suuria ja ajankohtaisia kysymyksiä pohditaan tulevassa nuorisotyöntekijöiden seminaarissa. Olet tervetullut mukaan seminaarin, jos olet mukana helluntailiikkeen seurakunnan nuorisotyössä työntekijänä tai esimerkiksi nuorisotiimiläisenä.
Koulutuksessa on mukana myös helluntaiseurakuntien alueelliset koulupastorit.

Vuonna 2024 koulutus on kaksiosainen, josta ensimmäinen osa on Keuruulla IK-opistolla ja toinen osa 24.–25.5.2024 Tampereen helluntaiseurakunnalla NextGen-konffassa. Ohjelma alkaa Keuruulla ke 22.5. lounaalta klo 12 ja päättyy pe 24.5. lounaaseen klo 13. Tämän jälkeen siirrytään Tampereelle NextGen-konffaan.

Seminaarin järjestää NextGen-työ, joka sitten pitää sisällään kaikki helluntailiikkeen lapsi- ja nuorisotyötä tekevät tahot.

Lue lisää: Lue ilmoittautumis- ja lisätiedot tästä (IK-opisto)